Det är mycket nu

Ja det känns så i alla fall. Men det är väl egentligen inte riktigt så.... Är väl mest i mitt huvud som det är mycket. Allt bara snurrar runt och jag funderar och funderar, allvarligt hela dagarna går jag och funderar på jävla skit saker. Kanske ska säga skit saker för vissa, men för mig känns det som världens största saker...


Det har hänt en hel del dom senaste månaderna. Har börjat med körkortet, satt upp skrutten på dagis, fixat datum för prövning i en kurs och fått datum för när jag börjar skolan igen.


Skrutten han växer och växer. Just nu är han överallt och pillar, tuggar och smakar på allt. Han reser sig, ibland försöker han gå ibland står han bara där och skrattar. Han går med sin gå vagn och tar några steg själv när man ställer honom upp. Duktig är han, våran skruttis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0