Shoppat

Eftersom vi inte fick tag i våran nya hyresvärd så blev det ingen nyckel idag heller. Så jag åkte in till stan och träffade Emma.J istället. 
Var skönt att komma i från Mölndal lite, går ju för fan bara samma runda varje dag annars. Eller ja varnnan dag eftersom jag har lyckats få ihop nästan en runda till. 

Fick iallafall köpt lite skit. Kepsar, shorts och piké-body till Liam. Linnen och armband till mig. Sen vet jag inte riktigt varför men köpte 10!? smörknivar, pappmuggar och en first aid plåtlåda....

Men jag tänker inte lägga upp några kort, för då måste jag ju börja göra det på allt och det orkar jag inte. Är för lat, eller så vill jag inte lägga ut dagens outfit och annan skit helt enkelt. För den delen skulle det bli ganska trist med tanke på att jag inte springer och köper nya kläder hela tiden. Så ni skulle bara få se samma kläder som används om och om igen. Det enda nya skulle vara kräks fläckarna, för dom placerar Liam ut lite var han tycker att dom passar bäst för dagen.


Nu ska jag lägga mig på golvet brevid Liam och hjälpa honom att skrika på elefanterna när dom inte vill lossna från babygymmet, det är kärlek det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0