Klippt av håret

Japp det har jag gjort, är förjäkla kort nu. Men det ser bra ut och inte som ett dött gammalt djur. Mörkt och fint blev det också, är väldigt nöjd! 
Fick presentkort på klippning och färgning när jag fyllde år och det var väl på tiden att jag fick det gjort. Tack till min bästa Niclas <3

Medans jag var hos frisören var Niclas och Liam på BVC, skrutten fick två sprutor, vägdes och mättes. Växer på så det knakar både på längden och brädden.
Idag blir han hela 5månader också! Tiden går så sjukt fort så det finns inte! Min lilla skrutt <3



Jag och Skrutten för 5månader sen                                        




Vi iförrgår <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh lilla favorit skrutten är stor pojke nu <3 herregud kommer ihåg när jag och Emma besökte er på bb, då var han en liten skrutt.

Måste träffas så jag får se dig i din nya frisyr!! :) Det är inte långt kvar tills vi blir balltorps grannar.

2011-05-02 @ 14:37:31
Postat av: e

stora stora killen! tur att det inte håret var ojämnt slitet den här gången. ;) haha

2011-05-02 @ 16:53:02
URL: http://aorta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Emelie: Ja nu är det nära! Vi ska nog hämta nyckeln imorrn- Tänkte gå dit på onsdag, så tänkte om du och emma kanske ville följa med å kolla =)



Emma: Haha ja vilken tur. Jag berättade faktiskt det för hon som klippte mig. Hon frågade om jag skämtade XD

Men det är sååå kort, känns lite ovant, men fint :D

2011-05-02 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0