Fyra

Fyra dagar kvar tills flytt! Eller fem om man räknar med den här, jag vet inte. För tidigt för mitt huvud, som vanligt. Längtan är olidlig och soppåsarna blir bara fler och fler. Idag ska vi slänga så sjukt mycket grejer, Niclas fick ta med sig och slänga en del när han gick till jobbet. Så mycket är det....
Men det blir bra! Känns skönt att få bort sånt vi aldrig använder, få lite nytt och det blir lite mindre att flytta.

Nu till något helt annat, bloggen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den, vad jag ska skriva om. Ska jag skriva om något speciellt eller bara om mitt halvtråkiga svenne liv? Får ta en liten fundilerare på det tror jag. Just nu känns det tråkigt och trist här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0