Äntligen!

Vi ska hämta nyckeln sen vid två tiden. Gött som fan, då kan vi mäta fönster och balkongen så vi kan fixa allt innan nästa helg.
Tydligen så kommer nog tapetseringen vara klar tills på fredag, dock så var inte lägenheten så bra städad så dom ska skicka dit en firma. Men allt kommer iallafall vara klart i tid så att vi ska kunna flytta in nästa helg utan att ha en massa spring med målare och städare.


Den här natten har inte vart rolig, vet inte om skrutten har magont eller något. Han vaknar hela tiden och är ledsen. Man blir ju lite lätt frustrerad när man inte får sova det som behövs. Men sen vet man ju också att han inte kan hjälpa det. Tur att vi är två! Jag gick upp tidigt i morse en stund med honom, sen bytte jag och Niclas så jag fick sova en liten stund till. Så skönt och välbehövligt.


Idag efter att vi hämtat nyckeln så ska jag träffa Emma och Emelie. Vi ska om det är möjligt inviga lägenheten med att dricka kaffe! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0