Torsdag!

Idag så var vi uppe med tuppen! Men det är så det är med en liten skrutt, iallafall ibland =)

Har en del på schemat idag, ska ner till Förbo och se om jag kan få med mig lite prover på golv. Dom ska byta vårat i vardagsrummet, det släppte när jag dammsög....
Sen hoppas vi på att rörläggaren kommer och fixar badrummet, dom skulle komma denna veckan och idag är ju sista dagen?!?!
När Niclas har slutat ska vi åka och handla lite inför imorgon. Vi ska faktiskt inte göra något speciellt på midsommar, men lite färskpotatis och en öl kan ju vara gott.
Då ska vi även testköra Liams sulky på riktigt, hoppas på att den känns lika bra då. Men det gör den nog!

Tack och hej från mig, så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0