Tisdag

Tisdag och idag kommer våran nya soffa! Kommer bli så mysigt, vi har köpt en ny fluffig och mysig matta också! Åh längtar tills ikväll.
Idag är det städ- och bakväder tror jag minsann. Kan va gott att få städat innan soffan ska på plats och så har jag förberett så jag ska göra piroger idag också.

Resten av vecka kommer vara full med saker att göra. Imorgon ska jag hämta ut mitt legg, sen ska vi nog skriva in mig på körskolan. På torsdag ska jag på morgon till BVC med Liam, det är 6månaders kontroll. Sen så på kvällen åker jag och Liam hem till mamma. Ska bli kul att hälsa på, är dock rätt nervös inför tågresan på 1½ timme ensam med Liam. Fast egentligen inte för själva resan utan för avstigningen. Tåget stannar nämligen bara ett par minuter i Mellerud så om jag inte får hjälp av personalen så lär jag inte hinna få av vagnen och allt.
Jaja det är väl en sak jag får oroa mig för då och inte nu. För nu ska jag fixa lite medans skrutten sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0