Suger

Min blogg suger!
Men har inte lyckats komma in på sidan, så får väl skylla på det... (inte för att det är den sanna orsaken till sugeriet!)

Här händer väl inte så mycket egentligen. Vi är grymt duktiga på att spendera pengar har vi iaf insett. Så efter den här helgen så förbjuder vi oss själva att åka någonstans där det finns affärer. Den här helgen som kommer alltså, eftersom vi måste köpa en matta till vardagsrummet. Våran nya soffa kommer nämligen på tisdag!! Gottit!

Vill förövrig bara tala om att jag HATAR våra nya grannar, dom ovanför oss. Vet inte men tror att dom försöker ge mig ett oväntat besök genom att försöka ta sig igenom golvet (vårat tak)....


Har väl en ganska dålig period just nu. Inget känns riktigt bra och jag vantrivs med allt. Med mig själv, lägenheten, Balltorp, att bo långt i från min "andra" familj (mamma, morfar, bror osv.) mina gamla vänner och övrig släkt.
Tur att jag har Niclas och Liam och dom få vännerna jag har här också så klart. Men just nu saknar jag allt och alla där hemma sjukt mycket.
Pratade med min fina fina Fia förut, blev så glad när hon sa att hon planerar att komma hit när hon är ledig, vilket är snart! Ska bli kul, har inte träffat henne sen i januari tror jag det var. Det bästa med Fia är att vi oavsett om vi inte setts på år så kan vi ändå alltid bara vara oss själva och prata om allt. Så om du läser det här Fia så ska du veta att du betyder så mycket för mig och Liam kan inte få en bättre gudmor! Även om vi inte haft något dop ännu...
Så det ser jag fram imot, sen längtar jag även tills att min lillasyster kommer hit! Och tills vi ska åka hem till mamma, men det är inte förrens i början av juli. Då fyller min fina mamma 50 och det ska vi fira hos henne.


Nu känns det lite bättre, har ju faktiskt en del att se fram imot. Samt fredag då vi ska inviga balkongen med mina flickor!


Blev olidligt långt det här.....
Så avslutar nu med att fälla en liten lycko-tår för våran lillskrutt. Imorgon blir han 6månader, blir helt tårögd när jag tänker på hur fort allt gått och att jag är så lycklig över att vi fick just våran skrutt. Han är det bästa och finaste som finns, är så stolt och lycklig över att få vara mamma just till honom <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar din blogg! Jag läser den så ofta jag kan! :)

Om du får oväntat besök så måste du ha Gevalia och bjuda på det, det gör dom i reklamen.

Det ska bli så kul på fredag! Hoppas att det är soligt och varmt ute då.

Lilla skrutten blir stor nu, han är finaste skrutten i världen.

Det var ett fint inlägg, det är nästan så att jag fäller en liten tår. :) <3

2011-06-01 @ 23:04:59
Postat av: Fia

Massa pussar till er från gudmodern ;) <3

2011-06-07 @ 20:34:03
Postat av: Lotta

Den finaste Gudmodern! <3

2011-06-07 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0