Myser

Nu sitter jag i våran lilla, men super fina och mysiga nya soffa! Blev ett helt annat rum, så är sjukt nöjd!
Har för en gångs skull hunnit/orkat göra allt som skulle göras idag så det känns gott. Plus att vi hann köpa glass i glassbilen också, haha jag var som ett litet barn ;)
Och tjockis-Lotta talade till och med om att hon hade betsällt sms-påminnelse om när bilen skulle komma, överlycklig var hon när hon sa det med.... Insåg när jag kom in hur pinsam jag var. Jajaja fick min jävla glass och chauffören fick sig väl ett gott skratt, iallafall innombords.

Nu ska jag äta min glass och se klart på säsongsavslutningen av dom Desperata Hemmafruarna.

Kommentarer
Postat av: Syverdagny

Excellent site.

2012-01-10 @ 13:08:57
URL: http://syverdagny.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0