Jomen

Så att....

Ärligt vet jag inte riktigt varför jag har den här bloggen. Men men kan väl vara kul att skriva lite då och då. Ni få som läser får väl helt enkelt stå ut med att det inte är sjuhundraelva inlägg om dagen. Så det så.

Här händer inte mycket alls faktiskt. Igår köpte vi en sulky till Liam, dock inte en sån där liten sak. Den här är lite större men den är minde och lättare än hans vagn. Så den blir bra att ta med när vi ska åka till mamma nästa månad.
På fredag är det midsommar! Gud känns inte ens som om att det är sommar ute. Snarare höst faktiskt. Vi ska bara vara hemma, käka lite färskpotatis och kanske ta en öl. Inget mer och det är jag väldigt nöjd med. Har vart en del nu dom senste veckorna så vill bara vara hemma med mina killar och ta det lugnt. Inget folk utan bara vi. det ser jag fram imot =)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gött ere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0