Dålig

Uppdatering är det här. MEN, det har varit fullt upp.
Vi hade finaste Fia på besök här förra veckan, onsdag till fredag. Det var jätte roligt att ha henne här, saknar henne en del imellanåt. Vi ses ju inte så ofta! Liam tycker om sin bästa Gudmor <3

Sen på fredagen efter att Fia hade åkt hem så kom mamma och Tommy på kvällen för en övernattning. På lördagen så åkte vi allihopa till GeKås för en heldag med shopping och umgänge. Kan ju säga att både jag och Niclas var väldigt stolta över våran skrutt. Han var glad hela dagen och satt så duktigt i kundvagnen. Han charmade nog dom flesta inne i affären. När han inte orkade sitta i vagnen så hade Niclas honom i bärselen och även det var en hit. Det var sen på vägen hem som han blev lite ledsen i bilen. Men efter den långa dagen så var ju inte det så konstigt.
Vi fick med oss hen hel del hem, både jag och Niclas var nog lika nöjda över alla köp tror jag =)

Igår var vi bara hemma och fixade en hel del med tvätt, disk och så fick vi upp tv:n på väggen. Så nu slipper vi vara oroliga för att Liam ska välta den över sig.
Idag ska vi inte göra många knop heller. Ut på en promenad och sedan när Niclas slutat jobbet så ska vi åka och handla lite nödvändigheter.


Förövrigt så sov Liam hela natten inatt! Första gången sen vi flyttade, fy fan vad gott kan jag säga. Han vaknade strax efter sju men det gör inget så länge han sover om nätterna.

Nu blir det kaffe och mys i soffan med skrutten <3
Liam och Fia <3
Liam och finaste Fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0