Borta bra...

Men hemma bäst som man säger!
Jag och Liam kom hem igår och har sen dess bara myst med pappa Niclas!
Nu har Niclas tyvärr gått till jobbet så det är bara jag och Liam hemma. Vi ska försöka få städat lite och vikt tvätten som Niclas tvättade innan idag (lyx).

Har haft det jätte bra hos mamma! Dock så regnade det istort sett hela tiden, men vi lyckades komma ut endel iallafall. Tågresan gick förövrigt helt ok! Liam blev lite ledsen efter cirka halva resan, men jag gick runt lite med honom så somnade han så gott sen. Fick även hjälp av en konduktör med att få av allt från tåget. Fast tåget hade åkt så jäkla snabbt så mamma parkerade bilen när vi kom, så fick stå där med grejerna och Liam i regnet och vänta lite. Men vi blev inte allt för blöta som tur var =)
Mamma och Tommy körde hem oss igår, bilresan från helvetet var det.... Liam bara skrek nästan hela vägen till Göteborg, där somnade han. Vi fick stanna två gånger för att han var så ledsen, eller ja snarare arg för att han var tvungen att sitta i bilstolen. Men tillslut så var vi hemma och där hade Niclas förberett för grillning!


Nu ska jag och Liam leka i hans bollhav! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0