Underbara vår!

Som ni kanske förstår så lyckades jag komma ut på en promenad. Har vart helt underbart väder idag, nu är det vår på riktigt!
Det blev ingen senilvandring, istället så passade jag på att gå samtidigt som Niclas gick till jobbet. Så vi fick oss en liten promenad tillsammans och jag kunde vandra vidare till en barnaffär som ligger vid hans jobb. Men nog om det!

Jag har sen solen började titta fram om dagarn gjort en ny upptäckt, eller ja snarare två. Det första är att det är betydligt mycke fler barnvagnar över allt. Var det bara jag som var ute på vintern och plågade min bebis med kylan?
Sen så har jag märkt att dessa barnvagnar färdas i flock! Dessa flockar (vagnförarna) har en väldans tendens att typ stirra ut en om man själv inte tillhör en flock. Detta fenomen händer mig dagligen, vet inte riktigt vad jag ska tro om det faktiskt. Menar är deras blickar och stirrningar en pik till att man går där ensam med sin vagn, att vagnen jag kör runt med är extremt intressant, min är skrutt en väldigt söt bebis eller är det att jag bara ser allmänt förjävlig och konstig ut? 
Men eftersom jag inte är den som ställer så mycket frågor till främlingar så lär jag nog aldrig få svar på min undran om det är jag i allmänhet eller avsaknaden av en flock som gör mig till deras lilla ögongodis. Så får väl försöka släppa det där...

Nu väntar tvätten på att bli vikt, jag väntar på att BB ska börja och att Niclas ska sluta jobbet. Så nu tackar jag för mig och håller tummarna för att grannarna inte väcker Liam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0