Natten

Vet inte vad det är med min lille skrutt nu för tiden. Inatt bestämde han sig för att vakna en gång i halvtimmen. Så det slutade med att jag gick upp med honom och la mig i soffan. Där somnade han på mitt bröst, jag la honom i sängen igen och där sov han kanske i 1½ timme tills det började om igen.
Så åter igen slutade det med att jag gick upp strax efter att Niclas gick till jobbet. Men vad ska man göra, har haft några månader nu när han har sovit hela nätterna och vaknat 8-9 på morgonen. Så ska ju inte gnälla då det finns dem som har det värre. Men man måste få klaga lite ibland då man faktiskt behöver sömnen för att orka med dagen.

Har iallafall fått dammsugit idag vilket jag skulle ha gjort för typ flera veckor sen känns det som. Nej är väl kanske inte så illa, men nästan. Packat lite har jag gjort också! Samt haft en massa mys och bus med Liam.
Nu ska vi börja fixa lite så vi kan gå och möta Niclas som slutar jobbet drygt en timme. Gott med en promenad, den friska luften behövs och skrutten får sova lite. Vilket också är behövligt för både honom och mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0