In till staden

Idag går vägen in till stan med mina två favorit killar. Får se om man hittar något att införskaffa, men det ska väl inte bli allt för svårt.
Ska mest bli skönt att komma i från Mölndal lite, är ju väldigt sällan inne i stan nu för tiden. Men det är så det blir.

Tycker faktiskt att det är ganska jobbigt att köra runt med vagnen bland all trängsel, är man ensam är det omöjligt att ens prova något som lockar att bli köpt och amningsrummet är inte det roligaste stället att hänga på. Missförstå mig rätt, det är jätte bra att det finns ett amningsrum, det är lite lättare att sätta sig där inne och amma. Men det är alltid människor där, inte allt för ofta så byts soppåsar osv. Plus att vissa människor inte kan få in i sitt lilla huvud att det är ett AMNINGSRUM! Alltså är det till för mammor och pappor som vill byta blöjor och ge deras barn mat, i en lite lite lugnare miljö än på ett tex. ett fik. Med andra ord ska inte personer utan barn springa ut och in i det jävla rummet för att dom är för snåla för att betala 5kr för att gå på toaletten.
Det är inte så jävla roligt att sitta där och flasha boobsen inför alla andra och när det då kommer folk som inte ens har där inne att göra gör mig lite så där extra förbannad.

Men har jag tur idag så vill kanske Liam ta flaskan istället så slipper jag tänka på allt det där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0