Fredag

Sitter här på golvet med en nakenskrutt brevid mig, nej det är inte Niclas ;)
Liam har ätit blåbär igen och passade samtidigt på att kissa lite på sig själv när han endå satt naken i bumbon. Det bästa var att det började rinna ut på golvet också.
Tur att det finns dusch och skurmopp!

Ikväll ska vi inte göra ett skit, Niclas ska träna och jag ska bara busa med Liam. Bästa som finns när han skrattar som en liten gubbe.
Big Brother ska vi se också, som den såpa fantast jag är!
Förövrigt gjorde jag grymt god mat förut, om det skulle vara någon som var intresserad av det alltså....



Detta är från förra gången Liam åt blåbär, han var nästan lika snygg idag =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gjorde du för mat som blev så grymt god?

jag gillat Liams haklapp, den är jätte söt. :)

2011-04-29 @ 22:19:06
Postat av: Lotta

Ja den är jätte söt och praktisk, bara att diska!



Gjorde pressad potatis med grönsaker, rostbiff och whiskeysås. Dock halvfabrikat på såsen men den var god för att innehålla whiskey ;D

2011-04-30 @ 07:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0