Fina flickor på fika

Ja som rubriken lyder så hade jag och Liam tre fina flickor på fika här idag. Har vart lite dålig på att träffa folk och framför allt att fika dom senaste veckorna. Men allt har ju en orsak och skulden till detta är allt runt våran flytt och försäljning av lägenheten. 
Men nu är försäljningen gjord så nu kan vi skippa magsåret över det och ta tag i allt annat som hör en flytt till.

Men nu åter till fikandet! Visst är det underbart när man kan sitta i flera timmar och bara prata en massa strunt, få spy ur sig lite galla över människor som går en på nerverna, umgås med dom man tycker bäst om och framför allt dricka kaffe.
Det enda som slår det är att göra samma sak fast man byter ut kaffet mot lite vin! Fan börjar nästan låta som en annan människa vi känner till. Vin, vin, vin... men kan tala om att när man inte druckit något på över ett år så får man bli lite sugen ibland.
Jo jag vet att det finns helt ok alkoholfria viner, men det är inte riktigt samma sak. Sen så klagar jag inte heller, det är själv valt just nu. Men sen när sommaren kommer, då får det nog bli ett glas.

Tror jag avslutar nu, då mitt fika inlägg inte riktigt blev som det skulle.

Kommentarer
Postat av: e

PUSS!

2011-04-18 @ 21:35:31
URL: http://aorta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0