Dag 3 - Dagens händelser

Ja vad händer då under en dag som denna? Kan ju först och främst tala om att vi fick en sovmorgon som heter duga idag. Klockan var närmare tio tror jag (eller till och med efter?) när vi vaknade av att Liam låg i sin säng och busade. Han är så underbart go och mysig på morgonen! När man ska lyfta upp honom ur sängen får man alltid världens smile och en lyckligare bebis finns nog inte.

Niclas jobbar ju kväll den här veckan så vi hade lite tid tillsammans och den använde vi till att gå och handla. Som alltid, vi är nog bäst på att småhandla. Fast kan ärligt erkänna att jag nog är värst av oss två...
Efter det så gick vi hem, åt och drack kaffe.
Senare så gick jag på en senilvandring med grannen och avslutade den med att gå och handla IGEN! Fast den här gången var det en massa godis som jag har proppat Niclas påskägg med. 

Liam har fått morotspuré för första gången idag. Den var tydligen väldigt god och det hela slutade med att en nöjd liten skrutt fick sig en dusch också.

Så nu sitter vi här i soffan och myser, Liam väntar nog lika mycket som mig på att Sveriges Mästerkock ska börja ;)

Var ju kanske inte direkt den roligaste dagen att skriva om, men nu är det ju så här det faktiskt oftast är. Men är ju väldigt nöjd nu när vädret är kanon så man kan vara ute lite längre än innan.


Nöjd liten skrutt efter morotspurén

Nöjd liten skrutt efter morotspurén



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0