Dag 2 - Min Bästa Vän

Jag har några väldigt nära vänner som betyder enormt mycket för mig.
Vi har världens bästa Batman-Fia som jag har känt i dryga 13år! Gud fatta vad gamla vi är...
Emma.J som fick stå ut med att dela rum med mig på internatet, vi har också några år på nacken tillsammans.
Sen har vi mina fina flickor från skolan nu då Emelie, Emma.F och Ida. Vi har kanske inte lika många år än tillsammans men vi har många fler att se fram imot hoppas jag.
Mamma, behöver man säga något mer?


Men nu kommer vi till min bästa vän och det är min sambo, min kärlek, min Niclas. Förutom Liam så är han den bästa jag vet. Han har gjort så mycket för mig och mitt liv att det inte går att beskriva. Innan jag träffade Niclas så fanns det ingen glädje, lycka eller framtid att se fram imot. Han lyfte upp mig ur det svarta hål jag befann mig i och visade mig ljuset. Han är den som jag verkligen verkligen verkligen kan prata med om precis allting. Även om han många gånger inte förstår sig på mig eller håller med mig, så lyssnar han ändå alltid och finns där för mig. Sen att han har gett mig det bästa en människa kan få är ju ett plus i sig <3 






Kommentarer
Postat av: N

Älskar dig babe

2011-04-19 @ 21:22:04
Postat av: Lotta

<3

2011-04-19 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0