Dag 1 - Presentation

Jag, Lotta, är en lite så där halv gammal dam i mina bästa år. Bor tillsammans med dom två personerna som betyder mest för mig, Niclas och Liam (den sist nämnda finner ni på headern där uppe).
Jag är en nästan färdig utbildad undersköterska, Liam kom lite emellan. Så just nu är jag mammaledig och tar hand om min lilla skrutt.
Bor gör jag ju också, i våran stora lägenhet som är en 1,5:a. Denna sjukt stora lägenhet är belägen i Mölndal. Kan ju även tala om att vi räknar dagarna fram till flyttdagen som är den 14:e Maj. Då beger vi oss till våran nya lägenhet som är en 3:a.
Själv är jag inte från Mölndal, ska man hitta min hemort får man leta i dom Dalsländska skogarn. Men kanske mer om den saken en annan gång.
Annars så finns det väl inte så mycket mer att berätta. Jag är som alla andra halvgamla damer, gillar att dricka allt för mycket kaffe och prata strunt med mina vänner, ta ett glas vin (vilket jag dock inte har gjort på över ett år) ute på altanen eller bara att vara med dom två som betyder mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0