Besök

Idag har det vart fullt rulle hela dagen. Liam hade en jobbig natt så vi sov inte så mycket och steg upp när Niclas gick till jobbet. Låg och halv sov i soffan med Liam när mamma ringde och sa att mina blommor i köket såg lite ledsna ut.
Så där utanför stog hon, min bror och hans två pojkar. Dom bor i Vänersborg och vi träffas ju inte så ofta.
Så det var en rolig överraskning!
Vi tog oss en tur till Ikea och handlade lite nytt porslin och andra små grejer. Kom hem lagom tills att Niclas slutade jobbet, så då fixade vi mat till alla. Vart en hel dag med fullt ös, men helt värt det. Saknar dom allt endel ibland =)

Jag är rätt kass på det här med bloggandet, men vet inte vad jag ska skriva och känns lite löjligt när man vett att det inte är någon som läser... 
Jaja, nu är det snart Big Brother sen skriker sängen efter mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg varje dag, jag tycker att den är roligt. Jag läser Emmas också varje dag.

2011-04-28 @ 22:26:17
Postat av: Lotta

Vad söt du är =)

Läser också Emmas varje dag!

2011-04-29 @ 10:58:57
Postat av: e

Jag läser din varje dag också! :D

2011-04-29 @ 19:27:46
URL: http://aorta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Söt Emma, men du är dålig på att uppdatera nu tycker jag! ;P

2011-04-29 @ 19:42:19
Postat av: e

visst är jag. :(

2011-05-01 @ 16:39:12
URL: http://aorta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men vi tycker om dig iallafall Emma =)

2011-05-01 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0